marți, 14 aprilie 2009

Intrebari, raspunsuri :)

Am uitat sa mai scriu pe blog, mea culpa. Asa ca voi incerca sa raspuns la cateva dintre intrebarile pe care le`am primit pe mail in ultima vreme. Am primit, sincera sa fiu, foarte multe, in jur de 12-17 de intrebari, insa nu voi sta aici si acum sa raspund la toate. Am selectionat atent din toate si le-am ales doar pe care care merita si care, parerea mea, sunt bune sa fie puse din cand in cand copiilor naivi care isi fac un blog.
Am ales doar 5 intrebari si voi raspunde cat voi putea de clar, de concret, pentru a nu mai exista nelamuriri. Totusi, puteti sa-mi mai scrieti, eu adresa nu mi-o schimb si daca am vreun gand s-o fac, imi voi posta gandurile aici. Pana atunci, adresa ramane aceeasi, asa cum ramane si mintea mea si gandirea mea.


1) bogdanel666 : Ai mentionat intr`un post mai demult ca o admiri pe Britney Spears. Ce e cu Angelina Jolie pe pagina principala?
Da, chiar e pe bune, o admir pe Britney. Postul l-am sters, din pacate, nu ca as fi vrut eu, blogul a avut niste probleme si am fost nevoita sa sterg unele posturi. In fine, asta nu mai conteaza acum. Da, o admir foarte mult pe Britney pentru ceea ce este si pentru muzica pe care o face. Asta nu inseamna insa ca sunt obsedata de ea sau ceva in genul acesta. Am pus-o pe Angelina Jolie pentru ca simt ca poza respectiva ma caracterizeaza oarecum, ma face sa ma simt eu pe blogul meu, pe care il consider ca o casa pentru mine. E frumos sa ai un blog frumos, si pentru asta, trebuie sa il personalizezi asa cum simti tu si cum crezi ca e mai potrivit. Eu am ales-o pe Angie. Asta, bineinteles, periodic. Remember ca acum cateva saptamani o aveam pe Hello Kitty ? :)


2)onutzikaababy: Spune`mi si mie cativa artisti preferati.
Artisti preferati? Haha, e de ajuns sa citesti raspunsul meu, de fapt, doar prima propozitie a raspunsului de deasupra pentru a observa ca o admir pe Britney si, implicit, muzica pe care ea o scoate. Imi plac din repertoriul ei urmatoarele melodii foarte tare: Womanizer, Sometimes, I will understand, Hit me baby one more time, Everytime, If you seek Amy, Circus .. si multe altele. Pe langa Brit, imi place foarte mult vocea Christinei Aguilera, in special pe piesa Hurt si Pero me acuerdo de ti. Pe langa acestea doua, ascult de asemenea si Andra, Avril Lavigne, Beyonce, Demi Lovato, Taylor Swift, Pink, Lindsay Lohan si multi altii.


3)Gaseste-ti doua calitati si doua defecte.
O sa incep cu defectele, pentru ca mi le cunosc (de fapt, asta cred). Cineva mi`a spus de curand ca sunt orgolioasa uneori. Recunosc, are dreptate. Cateodata obisnuiesc sa ma vad mai presus de ceilalti si tind sa-i ignor pe cei din jurul meu, mai ales cand primesc ceva nemeritat. Alt defect ar fi faptul ca sunt foarte vorbareata. De fapt, prima data sunt tare tacuta, insa daca ma starnesti la vorba, nu ma mai opresc si vorbesc( de fapt turui ) ca o moara stricata.
Calitati.. mi`e greu sa`mi gasesc. Cu toate astea, una din calitatile mele este faptul ca ma ingrijesc. Niciodata nu o sa ma vezi cu parul nespalat, sau sa miros urat, sau sa ma port necivilizat. Sunt bine crescuta si tind sa cred ca ma comport ca o domnisoara, si nu ca un copil rasfatat. Alta calitate ar fi faptul ca imi place muzica. Acum depinde din punctul de vedere al fiecaruia, poate nu este chiar o calitate, poate fi considerata o trasatura, insa fata de altii care sunt sceptici si indiferenti in privinta muzicii, eu nu sunt asa. O ador, pot spune, si nu concep viata fara aceasta manifestare a artei. E ceva vechi dar in acelasi timp nou si de fiecare data alta. E dragut sa iti alegi din milioanele de piese existente cele pe care simti ca si le poti insusi, ca se imbina in mod foarte placut cu inima ta. E frumos sa asculti muzica si asta eu consider o calitate.


4)maria_ing3ra5ha:De ce scrii uneori cu diacritice si alteori fara?
Depinde de marimea postului. De exemplu, asta e un post in care scriu acum. Pe loc, fara sa stau sa gandesc in prealabil la ceea ce am de gand sa scriu. Cand am timp, cand ma plictisesc prin autobuz sau cand am terminat lucrarea de control cu 5 minute mai devreme, ma gandesc la blogul meu si la postari noi. Automat, imi formez o mica introducere cu care voi incepe postul respectiv. De altfel, veti observa, daca veti avea timp sa va uitati, ca am folosit diactricele doar la posturile de dimensiuni mici, iar la cele mai mari mi-am permis sa mai scriu tz/t in loc de ţ sau sh/s in loc de ş.


5)yammy_enemy3 : Cate ori petreci zilnic la calc? sincer.
Sincer am de gand sa raspuns. Petrec in jur de 2-3 ore pe zi. Acum depinde. In timpul liber, pot sa spun ca P.C. ul imi ocupa majoritatea timpului. Merg foarte rar in discoteci, de fapt, aproape niciodata, eventual intr`un club, si acesta nu este niciodata unul de ultima fitza. Prefer plimbarile lungi cu prietenii, inaltnirile la un suc cu vecinele si vizionarea unui film bun la cinema cu colegii. Asta se intampla fiecare cam o data pe saptamana. In restul timpului, scoala si PC. :)

Cam astea au fost intrebarile pe care le`am gasit mai interesante, nu am raspuns la intrebari gen "cati ani ai", "ce culoare la par ai" sau "imi dai si mie nr tau de telefon" pentru ca mi se par deplasate, nu am de gand sa postez aici culoarea mea NATURALA a parului sau daca am purtat vreodata lentile de contact.
Sayonara !
xoxo,
Naty.

Niciun comentariu: