joi, 2 aprilie 2009

Noi nu primim primăvară? Of course not ! You nuts!!

Noi nu servim aşa ceva. Noi aşteptăm incă. Ni se spune non stop că noi nu merităm aşa ceva. Mă intreb incă... noi merităm oare ceva?
Nu prea cred. Uhhh. Am ajuns să cred că visez, de fapt eram 99,9 % sigură ca visam. Se dovedeste, insă, ca de fiecare dată cand crezi ceva, că te inşeli. Daa. Trist.
Ştii ceva? Am mai aflat ceva azi. Noi nu avem primăvară. Nu, nu, nu si iarăşi nu. Noi nu servim aşa ceva. Parcă e un complot al naturii, mai ştii?
Cert e că vom trece din iarnă direct in vară. Ceea ce nu e tocmai OK, ţinând cont că anotimpul meu preferat era primăvara. Trist din nou !
În fine. Se face târziu. Eu mai bine mă retrag. Oricum nu mai e primăvară, deci, vorba cântecului:
"Wake me up when september [the spring] ends. "


Sayonara!

Niciun comentariu: