duminică, 30 noiembrie 2008

La multi ani !

La multi ani unei persoane dragi mie. Care este singura persoana in preajma careia ma simt eu. Niciodata nu sunt atat de libera si atat de Natalia ca atunci cand sunt langa ea. Ma simt ca si cum as fi zburat mile intregi fara oprire, ma simt de ca si cum as fi dormit 2 zile la rand atunci cand eram obosita... Ea este tot ce am nevoie. Asa ca ii urez la multi ani si nu e doar un cliseu, ci o urare. Pentru ca imi doresc sa fie langa mine acesti la multi ani . Poate ca ea nu (mai) simte la fel, poate ca persoana asta cu timpul o sa dispara din viata mea si eu din a ei, insa traiesc cu speranta ca lucrul asta nu se va intampla si ca, din contra, vom ramane ceea ce am fost pentru o eternitate: best friends. La multi ani, Andreea! Sa fii fericita alaturi de cei acre merita, de mama ta , de bunica ta, de mine, de Ioana Hamurabi, de toti vecinii, de invatatoare, alaturi de toti cei care iti vor binele. Iar cei care iti vor raul sa-i trimiti la mne. N`am sa`i pot speria sau sa ii bat, dar le voi spune ceva: "Faptul ca ea nu ti`e prietena e cea mai mare pierdere a ta." Te iubesc. Zuzo.

Niciun comentariu: