luni, 29 decembrie 2008

V-am mintit, hihihuhahahahahaha!! >:)

Sunt atat de rea uneori. Damn meee !!
Da, v-am mintit. Am spus ca nu voi mai posta pana de Revelion, dar este o luni seara asa frumoasa ... Cum oare ma pot eu abtine sa nu scriu pe blogul meu frumos?:)
As vrea sa pun aici o convorbire cu my bff (da, se pare ca cineva tine la mine asa tampita cum sunt:D)
Am incercat sa facem rime, dintre cele mai dragute/ciudate/masochiste, cum vreti sa le considerati. So .. let`s read. N sunt eu, A e respectiva individa(individooo!)


N:Start joc!
A:Era odata o fata prea frumoasa
N:Ce se credea mare imparateasa
A:Si avea un slujitor mai naspa
N:Care la randul lui avea ditamai gasca
A:Si ea era pisica scolii
N:Cand mieuna, trezea pana si aviatorii
A:Doar ca el se dadea la ea
N:Si pe langa el, venea toata gasca.
A:Intr-o zi, ea s-a dat la tatal ei
N:Si ta-su gay i-a zis: "La naiba,-n puii mei!"
A:Tatal baiatului i-a zis ca-i emo
N: Si n-am nici o rima pentru asta. Tralalemo! :)




Neext!:


N: Iti ceri scuze cu fata unui inger
A: Si afara e ger ..
N:Ramai in urma caci viata capata un alt mister
A:Esti un ciunter (n-am rimaaaa :(( )
N:Si uneori cosciugul viselor rasare din pamant
A:Si eu ma simt un om parat.
N:Iesi afara sa simti fulgii de nea
A:Dar in carciuma un nene bea.
N:Acum e prea tarziu sa-ti dai seama
A:Deja tu faci foamea.




Nu a iesit cine stie ce. Dar ma amuza teribil chestiile astea.

Niciun comentariu: