miercuri, 18 februarie 2009

Criza financiara

Criza financiara a venit, asa cum era de asteptat, si ne`a lovit din plin! Mai mult sau mai putin, am fost cu totii afectati, totusi, de aceasta criza care nu iarta nimic in calea ei si nimeni nu i-a putut scapa. Chiar si mai marii nostri bogatani care au bani cat sa se scalde zilnic in ei se plang de absenta unui profit la fel de generos ca cel de acum cateva luni (mai exact, vreo 4-5 luni). In fine...
Efectele in Romania au inceput deja sa isi faca simtita prezenta. Mai exact, ne plangem din ce in ce mai mult ca nu avem banuti, copii cer money pentru nu stiu ce carti si culegeri... E ciudat si trist sa stim ca traim intr-o astfel de societate in care chiar nu se poate face nimic, insa asta este. E ciudat, dar e al nostru si, desi ar trebui, nu ne mandrim cu chestia asta.
Ma rog ... eu nu ma plgn inca de nimic, sunt un copil aiurit si nu muncesc pentru banii pe care ii primesc, insa, cand vad atata ostelenala din partea alor mei pentru a-mi oferi tot ceea ce imi trebuie ... Incep sa ma gandesc mai bine la ceea ce am EU de facut pentru a-i multumi pe ei, atata timp cat si ei ma multumesc pe mine cu tot ce vreau.
Nici macar nu stiu de ce scriu postul asta, poate pentru ca e seara, miercuri, si nu am altceva mai bun de facut. Poate ca sunt prea obosita ca sa invat, dar prea odihnita ca sa dorm. Poate de asta! :)

Niciun comentariu: