vineri, 19 iunie 2009

Disney sau "Phineas and Ferb", fratii nebunatici

Va mai amintiti de acele desene de la Disney care ne incantau privirile in fiecare sambata seara la cinema Jetix? Ei bine, realizez acum ca`mi placeau la nebunie. Am asociat Disney mereu cu Mickey Mouse, poate pentru ca domnul soricel a fost muuult timp imaginea principala a celor de la Disney. De acolo vin astazi toate serialele cat de cat interesante, si de acolo vin si desenele care pe mine m-am inspirat enorm in ultimul timp: Phineas si Ferb. In engleza, Phineas and Ferb reprezinta un desen ce ii transpune pe doi frati ce adora sa o sacaie pe sora lor mai mare, Candance, care nu pierde nici o ocazie sa-i parasca pe cei doi parintilor. Din pacate, intotdeauna ajunge prea tarziu, cei doi reusind mereu sa stearga urmele. Ce imi place mai mult la aceste desene este faptul ca au o muzica buna, de calitate. Mi`au placut foarte multe cantecele de la aceste desee, am sa postez si eu cateva aici , sper sa va placa. Eu una le ador, si nu cred ca am pierdut vreun episod. Merita, va spun sincer! Sa continuam..
O sa postez prima melodie, adica openingul. E frumoasa, versurile sunt alese. :D




Alta, mai frumoasa.




Si ultima, dar nu cea din urma:

Niciun comentariu: