duminică, 7 iunie 2009

O sa fiu roz.

Mai sunt cateva zile si incepe vacanta de vara.. O sa am aproape o suta de zile in care voi putea sa stau libera, fara teme, fara stresul ca am de invatat sau ca ma va asculta la mate. Sunt zilele perfecte, fara trezit de dimineata devreme, fara nevoi de pixuri si fara monotonia zilnica. Ador zilele astea. Mi`am propus atat de multe lucruri pentru vacanta asta, incat nu stiu cu ce as putea sa incep..
In primul rand, imediat ce iau vacanta, adica vineri sau sambata(ma mai gandesc inca, planurile se mai schimba in fuctie de ce noutati mai intervin) o sa`mi decolorez cateva suvite groase, de fapt o sa`mi fac niste mese blonde, dupa care le voi nuanta in roz. O sa fie dragut, chiar daca se va duce culoarea in cateva zile, dar voi ramane totusi cu amintirea ca am fost roz pentru o zi, o sa raman cu pozele si o sa am totusi mesele blonde. =D
Un alt plan pe care il am pentru aceasta vacanta este sa slabesc. Am 1.58 (sunt asa micaaaa!!) si 49 de kilograme. Vreau sa ajung urgent la 42-43 cat aveam anul trecut, in vara. :D Mi`am facut dja planul de bataie, o sa fie OK, o am pe Ana si pe Mia.. O sa reusesc eu cumva..
Al treilea plan, foarte important, este sa ma inscriu la Palatul Copiilor, la canto. O sa fie foarte frumos. Imi place sa cand, asta mi`e vocatia: sa cant. Asta e visul pe care il am de mica si nimeni n`o sa ma impiedice sa`mi urmez visul. Trebuie sa`mi urmez vocea inimii, nimeni altcineva n`o sa o faca in locul meu !!
Ultimul plan este sa imi cumpar extensiile alea pe care mi le doresc de cateva luni. O sa reusesc!! ;x De ziua mea, o sa`mi fac singura un cadou: aceste extensii!! Am visat dintotdeauna sa am parul lung, insa nu e menirea mea asta.. Asa ca o sa apelez la un truc la care, oricum, apeleaza atatea si atatea vedete.. Nicole Richie.Paris Hilton. Britney Spears. Ashley Tisdale. Vanessa Hudgens. Sunt doar cateva.. Asa ca eu de ce eu as fi mai prejos??

Cam astea sunt toate planurile mele pentru vacanta , n`am de gand sa renunt si vara asta la ele!! Daca cumva apar modificari, o sa va tin la curent.. Deocamdata vreau sa le implinesc pe astea!!


See you soon!! :X

Niciun comentariu: