duminică, 21 iunie 2009

Hello din nou! [Cu subiecte noi! ]

Am observat ca am inceput sa postez din ce in mai des, ca nu-mi mai ignor blogul asa mult cum il ignoram la inceput, si sunt foarte mutumita de chestia asta, in acest fel imi ocup timpul cu ceva. Am gasit astazi sa vorbesc despre ceva foarte interesant, si tot atat de frustrant.
Navigam ieri linistita pe net, pe youtube, si am gasit un video tare dragut. Nu il voi posta deoarece postandu-l, veti afla si persoana in cauza citind comentariile si ar fi tare nepoliticos din partea mea.
Persoana respectiva era total indignata de lumea din Romania si dorea cu orice pret sa jigneasca rromii si tot ce au legatura cu ei. Nu suporta manelele si, implicit, nici muzica romaneasca, considerand ca industria muzicala romaneasca este inclusa in acest subgen al muzicii contemporane, manelele. Nici ea nu agreez acest gen de muzica, stati linistiti, insa eu nu sunt genul de om care sa critice doar pentru ca exista oameni care nu suporta muzica asta. Am sa dau motivul plauzibil pentru care urasc manelele: nu suport versurile. Poate ca muzica e cat de cat ok, insa versurile sunt PE-NI-BI-LE! Intr`o melodie spune ca e seful banilor, ca isi intoarce averea cu furca, si peste o saptamana scoate o melodie gen: "N`am bani, sunt sarac lipit." Sa fim seriosiii!!
Continuand cu specimenul care m-a iritat la culme, el ura tot ce tinea de tara ROMANIA deoarece nu suporta lumea de aici, obiceiurile, muzica in special.
As avea o intrebare pentru toti cei care il sustineti: de ce tindeti sa amestecati toti oamenii dintr-un grup in aceeasi oala? Nu suntem la fel !! Nu e vina noastra ca ne`am nascut aici, nu e vina noastra ca suntem asa cum suntem. Problema asta e de cateva generatii incoace, sa fim seriosi.
Si rromii sunt oameni. Si ei au drepturi, si e pacat sa-i blamam atata! Hai sa`i sustinem si pe ei, ca totusi, au nevoie de noi! Nu toti sunt banditi, derbedei si aurolaci. Sunt si oameni care muncesc pentru o paine. Char daca impletesc cosuri, fac maturi si oale de pamant, sunt oameni care lucreaza sa castiga un ban cinstit, si nu apeleaza la furt. Sunt si astfel de oameni, bineinteles, dar au si ei nevoie de sustinere! In loc de asta, noi ce facem? Le dam in cap cu fiecare ocazie!
Va astept parerile pe mail. Sunt tareee curioasa ce parere aveti voi despre toata nebunia asta.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cu greu ... am citit. Sunt deacord cu ce ai spus dar iti dau un feedback: incearca sa faci cumva sa iti maresti fontul cu care postezi pe blog pentru ca se vede foarte mic. Stiu ca blogul tau nu este destinat persoanelor peste 60 de ani care au nevoie de ochelari sa citeasca pana si un text de 14, dar nici pe aia de 20 - 30 de ani sa nu-i obligam sa citeasca cu ochelari la mai putin de 60 de ani! Nu mi-o lua in nume de rau, e doar o parere. Succes cu blogul, iar daca te pasioneaza serialele care pot lua oricand o intorsatura mai ciudata te invit la mine pe blog ca sa-mi dai si tu un feedback la randul tau!