duminică, 24 mai 2009

Amintiri.

O sa copiez ce am scris in jurnal acum vreo doi ani.. Mi`am amintit frumos.. de acee momente.. imi doresc sa fiu iar copil.. si sa nu am grijile pe acre le am azi..


10.09.2007


Ieri.. am venit de la munte. A fost o atmosfera de vis, pentru ca m-am distrat. In primul rand, pentru ca am uitat complet de trenduri si de tot ce e nou, fara muzica si chiar fara T.V., am reusit sa supravietuiesc si sa ma distrez.
Poate ca n-am sa pot scrie un roman de aventuri cu intamplarile din vara asta, dar in nici un caz n-a fost o vacanta ratata.
Am fost la Vidra, loc unde am hodinit 3 zile si a fost superb.. La inceput m-am plictisit, dar urmatoarele zile au fost de vis.. Leneveala totala, chiar mi`a placut, a fost mult mai sentimentala, sa zic asa, si sper deosebire de celelalte vacante, Vidra mi`a aratat 2 lucruri marete: primul, ca prietenii in viata sunt fffff importanti, si al doilea, distractia e pe primul loc!Indiferent de tot si toate. Singurul lucru pe care il regret la Vidra a fost ca nu mi-am facut un pireten.. :( Dar e ok, pt ca "nebunie" e cuvantul care a caracterizat plecarea la Vidra. Acolo m`am simtit cel mai bine.. :)

Trisetea a trecut repede, pt ca am plecat pe Transfagarasan. Acolo, imediat ca m-am trezit am vrut neaparat sa ma intalnesc cu Gaby si sa ne distram. A fost mult mai nebuna decat Vidra si acolo chiar nu aveam nevoie de moda si TV ca sa ma distrez. Oircum, acolo m-am odihnit oarecum. Au fost aventuri, iar Gaby, Ovi, Adi, Viorel si Cristina sunt super de gasca tipii. Acolo chiar nu am avut timp sa ma plictisesc. Regret un singur lucru de aici: ca nu am reusit sa fac tot ce mi`a trecut prin cap. La inceput a fost cam liniste, dar nu mi`a parut rau ca s`a terminat pt ca abia asteptam sa imi vad bunicii.. :)

Apoi Paltinis.. Parcul cu joggingul.. Distractie full! Prieteni destul de importanti.. si desigur , saruturile cu Gaby.. simpatici rau vecinii astia.. Mario-Mario!! .. M`am plictisit spre sfarsit, dar m`au salvat prietenii. N`am nici un regret din plimbarea la Paltinis. Totul a fost prea minunat. Si ca o concluzie, vacanta s`a dus, dar stiu ca si in timpul scolii ma pot distra de minune. ;)



19.09.2007

Azi e miercuri. Scoala a inceput. Si parca si eu am prins aripi. Adica, vreau sa zic, ma simt ca noua. Vacanta asta de vara mi`a priit foarte bine. Hei! Avem o colega noua. O cheama Florina. E cam "shut-up-a", da` merge. Mie imi place de ea. O sa se adapteze ea incet-incet(ma rog, prea incet). Nu s`a schimbat nici un coleg. Toti au ramas la fel. Chiar si eu :).
Si oricum.. sunt mult mai libertina decat am fost in anii trecuti pentru ca sunt mult mai vesela acum. Oricum veselia mea nu va tine mult, deaorece in curand va incepe oficial scoala si va trebui sa redevin fata constiincioasa. Dar asta nu conteaza acum.. Acum sunt doar tipa vesela si de treaba, nu? :)) Incep sa dein cool.



24.10.2007

No way, nu am devenit deloc cool. Poate doar morocanoasa si artagoasa. Si un pic mincinoasa.. Si.. numai defecte.
OK, Recunosc ca am fost un pic haina pana acum ca nu am scirs nimic despre "my best friend, Andreea. E o tipa cool, de gasca, frumusica, dar sunt chestii de zis..
Cum ar fi.. hmm.. s ma gandesc.. pai... eeei... bine, nu e nimic interesant de povestit in viata mea, doar ca fac meditatie la matematica ceea ce e plictisitoooooooor.
Cu colegii o duc bine, cu fostii colegi mai putin bine.. Pur si simplu, viata mea nu putea fi niciodata mai plictisitoare ca acum si atat de monotona: SCOALA`TE DE DIMINEATA, invata la romana sau la mai stiu eu ce porcarie de materie , du`te la scoala, vino de la scoala, fa`ti temele pentru scoala, intra pe net sa faci referate pt scoala.. Viata mea se invarte in jurul scolii. Permanent. Ceea ce nu poate fi decat neinteresant.
Cel mai rau imi pare ca sunt iar fata cuminte, si nu vreau asta, pt ca abia incep sa ma integrez in grupul scolii..

Un comentariu:

Vilhelm man spunea...

O duminica frumoasa iti doresc!