duminică, 24 mai 2009

Pentru Ana si pentru Mia.

Te`am ales, dintre atatea modalitati, pe tine. Simt uneori, sub presiunea celor din jur, ca nu a fost cea mai potrivita alegere, insa cand sunt singura si cand gandesc ce simt eu cu adevarat, STIU ca tu esti cea aleasa.
Tu mi`ai adus lumina in viata, acea lumina pe care o asteptam de ani de zile.. Am trait in umbra si batjocura mult prea mult.. Te`am descoperit vara trecuta.. am reusit impreuna cu tine si.. cand am vazut ca mi`a fost bine.. si ca nu mai am nevoie d ajutorul tau.. te`am abandonat.. cei din jur m`au incurujat si au fost mai mult decat multumiti pt ca in sfarsit am scapat de tine..
Adevarul e ca pentru o clipa, doar pentru o clipa, m`am simtit.. bine.. usurata.. am gasit speranta si frumusete..
Dar acum.. ma bucur ca ne`am impacat! Iti spun bine ai revenit in viata mea si sper sa ma aduci pe culmile gloriei. Sa fiu speciala.. Si iti multumesc anticipat..
Mama imi zice ca nu e bine ceea ce fac.. si ca am sa regret mai tarziu.. asa mi`a zis si o foarte buna prietena.. dar cui ii pasa? Eu te am pe tine.. Si cand nu sunt cu tine, ma simt urata si.. oribila!
Imi cer iertare ca ne`am certat dar, acum, ca suntem iar impreuna, vreau sa stii ca .. mi`a fost greu noaptea.. Dar stiu ca impreuna vom reusi pentru inca o zi.. si inca una.. si inca una.. pana cand se vor termina.

Niciun comentariu: