duminică, 17 mai 2009

Sunt Barbie sau nu sunt?

Am gasit pe un site [sugestiv, de altfel] un test tare dragut: "How much Barbie are you?".. Traducerea? Cat de Barbie esti.
Bineinteles, nu am imitat niciodata pe nimeni, dar trebuie sa recunosc ca daca cineva m`ar vedea pe strada, m`ar cataloga drept una din acele fete papusele, superficiale, cu un singur neuron plutind prin capsorul gol-golut. Bineinteles, poate fizicul ma tradeaza, dar in spatele lui, sunt totusi o fata de treaba, sensibila si inteligenta, zic eu, si am cu ce sa ma laud din cauza asta.
Sa vedeam astfel intrebarile din test si raspunsurile mele:

1) Ce culori porti cel mai mult?
a)roz, portocaliu si galben.
b)alb, negru si rosu.
c)verde, albastru si mov.

Am ales a. Hmm, compromitator din moment ce o papusa BARBIE e cu siguranta imbraca ori in roz, ori in galben sau orange.

Mai departe.

2)Spui des "Categoric", "Asta e tare!", "Foarte tare" sau alte cuvinte de genul acesta?
a)da
b)nu
Am ales a. Sunt bolnava dupa expresia: "Super!", "Marfa!", "Pe bune?", "Nu pot sa cred!!" si "Super tare!".

3)Te duci la o mica petrecere intr`o seara. Ce porti?
a)Niste blugi murdari rupti si un tricou larg.
b)O rochita curata lunga, perfecta pt vara.
c)O fusta scurta si un tricou alb simpatic. :)
d) Orice este curat.

Am ales cu simpatie b. Ma caracterizeaza tot ce e lung, voalat, frumos, dragut, simpatic, jucaus, dar NU elegant!

4)Ai mai mult de 10 chestii roze?
a)da
b)nu

Cu siguranta da: 2 tricouri, o rochita, un maieu, chilotei, o banderola, lenjeria de la pat, pantofii, agrafele, unghiile, rujul, fardul, limba, margelele, cureaua.. deci da!


5)Comedii, romante sau horror?

Nu le mai insir pe toate. Am ales din prima: de dragoste.

6)Ti`ai facut unghiile in ultimele 3 luni?
In fiecare saptamana.

7)Britney Spears sau Marylin Manson?
Glumesti. Brit e idolul meu.

8)Cum te machiezi?
a)simplu. rimel si poate un pic de luciu.
b)fard de obraz, luciu, fard de ochi,contur de ochi.
c)rimel, fard si gloss.
Am ales c-ul. Fardul e primul in lista. Si daca nu e roz, n`are farmec.

9)Ai mai mult de 10 perechi de pantofi cu toc?
Nu. Am doar 8.

10)Mergi linistita pe strada si la un moment dat cineva se impiedica, se impinge in tine si iti toarna niste sos pe noul tau tricou. Ce faci?
a)Tipi!! Era tricou de firmaaaaaaa!!
b)Le spui ca e in regula. Mai ai 5 acasa, la fel.
c)Tipi la el si ii spui sa ti`l plateasca.
d)Ehh.. era oricum destul de vechi...

Ma cunosc. Deci b.


Ce`a iesit?
Mi`a venit sa rad.
Sunt jumatate Barbie. Am totusi un pic de nebunie in mine.
Cat de adevarat!

Niciun comentariu: